Kära blogg.

efter många måånga måååååånga försök att hitta internet med det mobila bredbandet så har vi äntligen lyckats komma in på internet. vi är hemma hos pappa och ligger ute i mitt barndomsrum eller va man ska säga .. det är en röd friggebod med sverigeflagga o sånt . riktigt svenskt ...
Härinne ligger vi i min 120 - säng under täcket med datorn i knäet och kikar runt lite . VI har nyss tatt en promenad ner till sjön , vilket är några hundra meter . Därnere knäppte vi lite kort och bara gick runt o kolla på båtar och bryggor och allt sånt . De är så himla mysigt att komma tillbaka till platser där man lekt och gjort så himla mycket bus med Hanna när man var liten , allt känns så närma , men endå så långt borta ! Tänk att de va så längesen ...
uch

Vi fick jättegod mat här idag , revbensspjäll med potatis , Mums !
Innan vi åkte hit så tog hela familjen gyllenskepp och jag en tur till köpis för att inhandla avmaskningsgrejs till svea och silvershampoo o lite sånt , köpte även 2 rosor .. en till eva och en till pappa !

Imorn blir vi här en stund innan vi åker hem på eftermiddagen, har inte riktigt bestämt hur när och var vi ska åka eller så..


Nu ska jag kila in i storhuset och tvätta bort smink o greja innan vi lägger oss ner o myser o kanske ser en film eller två .
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill också till brunnsvik

2009-05-17 @ 12:03:50
URL: http://hanniigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0