Kära blogg.

nu är vi hemma från pappa igen , vi fick skjuts hem och på vägen hämtade vi även thias lillesyster malin ! vi gick till ica maxi och köpte hårfärger och lite mat o sånt , sen gick vi hem igen och lagade tacos och färgade håret , nu har vi just färgat klart och nu är det bara förlängningen som ska i sen är mitt hår också kirrat och klart .. Malins förlängning är redan isatt !

Alla prisonbreak älskare , jag kan ju meddela att det har kommit ut 2 avsnitt  nu och de är dom SISTA som någonsin kommer att släppas :'( HEMSKT VA ?
Jag som älskar prisonbreak , jag kommer fan tanka hem alla säsonger och kolla på dom om och om igen för ja tycker det är så himla himla spännande !!!



Nu ska vi kika på dom 2 avsnitten, fast emellan dom två så ska vi sätta i håret ...
Imorn ska jag ner på staden och sola medans thias är i skolan , sen vettesjutton va som händer =D
Vi har iallafall bokat tåg till karlshamn , vi åker den 3 Juni klockan 05.25 och är framme kl 12.30 . Fyfan va underbart de kommer att bli , och det bästa är att thias längtar mer än mig , det är så underbart att han tar sånna initiativ .. han är  fan det finaste jag har , han och svea !! min älskade familj .

bjuder på en bild från igår .
så himla vacker solnedgång



Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: * Desirée - blivande mamma. *

Jasså bor han där, det är ju super mysigt där ute :) Vilken fin bild föressten !

2009-05-18 @ 10:30:55
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0