kära blogg .

sjuttsingen också att det inte var soligt och varmt idag  !
hade det  vart det så hade vi åkt till min pappa o legat på bryggan och solat och kanske tagit ett dopp ... fan fan fan !

Istället funderar åtminstone jag på att åka hem till venna, vet inte va thias ska göra . om han följer med eller inte !  det visar sig.
Jag vill bara ha den 25 maj så man får lite pengar , jag är värsta fattig den här månaden med tanke på att vi var i thailand i mars och då hann jag bara jobba 1 gång den månaden , lite tråkigt men det var det värt !


två bilder från där pappa bor ;




nu ska jag klä på mig och försöka hitta på någonting vettigt .
Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Nja, ska väl bara vara hemma o städa typ :) dudå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0