Kära blogg.

blev aldrig nå solande , vi gick till konsum istället och köpte ingrediensen till en pastagratäng istället . Men det kanske blir sola lite senare eller imorgon när thias är i skolan .
Förresten , ikväll så ska vi på bio .. thias bokade just biljetter . Vi tänkte gå på "änglar och demoner" =) marcus ska även följa med , det blir nog mysigt det .. hoppas den är bra !

Nu kollar vi på " johan glans " egna dvd , den är verkligen skitrolig ! jag älskar komiker ..
dock brukar jag ha svårt att skratta men den här är helt okej .
nu tycker jag att maten kan bli klar för jag är riktigt hungrig !



här har ni ännu en bild från sjön där pappa bor .
Jag älskar verkligen att se solnedgången där , det är någonting speciellt med den.


Puss
älskar dig t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0