Kära blogg.

fick en fråga från någon utan namn

Anonym om Kära blogg.:
min största fråga är varför du har en spjälsäng? :O
IP: 85.225.249.201

Svaret blir :  ....................
Precis , gillar inte anonyma frågor =)



sen fick jag även en kommentar från sara.

sara om Kära blogg.:
fifan vad bra, jag och karl som snart ska flytta så jag är väldigt nyfiken jag är i stort behov av lägenhetsmöbler ;)
IP: 78.82.160.139

svaret blir : ja men gud va bra .. vi kommer säkert att sälja av rätt mycket saker eftersom vi inte har plats för allt nu när vi inte kommer att ha nån lägenhet under sommaren !
:)
Jag hör av mig så fort jag vet vad ja ska sälja för någonting & så får jag hoppas att du är intresserad utav nåt utav de iallafall .  Puss



gjorde en gratäng idag igen , dock är det här en bild från sist jag gjorde gratäng
Glömde att fota idag. tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0