Kära blogg.



Lilla fina Max ,
Om du bara visste hur glad jag blev när venna sa att du hade kommit till världen
jag låg på en solstol i thailand och solade , endå ville jag inget hellre än att åka hem...
hem för att träffa Venna , hem för att täffa dig
Jag förstår inte att en människa som mig som var så långt bort kunde känna en sån himla stor glädje och längtan till en person som nyss kommit till världen
Jag är så stolt över din mamma som bar dig i ur och skur i 9månader utan att ha någon som vandrade hand i hand med henne. Jag älskar din mamma & jag älskar dig max
Ni är mina bästa.
Vensana




Nu ska jag,thias och märcus ner på stan och se på "änglar och demoner på bio .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0