Kära blogg.

då var vi hemma igen från en liten soltripp nere på stan .
vi blev faktiskt rätt bruna på 30 min , skitskönt..nästan så att ja känner för att sola imorgon igen för jag ska ju endå ner på arbetsförmedligen klockan 10 så då kanske ja kan passa på att ta en soltripp då med så jag blir lite extra brun .

såhär brun o fin blev vi ;





ja . imorgon som sagt så ska jag ner på arbetsförmedligen på nå jävla skitmöte . vet inte varför man ska göra de men ja gör vell de så har ja skiten gjort sen . Tycker inte att Arbetsförmedlingen tillför så jävla mycket . Inte ens mamma som vart inskriven i tiotals år har dom ju fixat jobb till ..skamligt !
men nog om det , jag har ju trots allt sosjobbet och det är ja evigt tacksam för ! på tal om det så ska jag faktiskt jobba kväll imorgon 17-23-30 . jobbigt men verkligen behövligt  nu när sommaren och dess äventyr är på väg.

kan bjuda på lite andra bilder också ;


håller på att försöka lära mig dom nya objektiven och därför är inte bilderna dom bästa just för tillfället men jag hoppas på att kunna få lära mig lite av thias så småning om.
Hatar att man bara kan fota manuellt med dom här objektiven .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0