Kära blogg.

hemma igen , denna gång har vi vart hemma hos Venna.
hon kom o hämtade oss runt 9tiden sen åkte vi hem till dom i bomhus och mös . Gjorde även lite mat , venna var så hungrig så hon åt fiskpinnar med mos medans ja tog fil o flingor . Mums !
Jag tog upp max direkt när vi kom dit och efter typ 5 minuter så somnade han som en stock i min famn , sen sov han hela kvällern . Gullfis !

Nu ska vi kolla på en dokumentär sen ska vi också gå o lägga oss o sova som en stock !

Bjuder på en bild som thias knäppte med si MOBIL  häromdagen ;


silvershampoo is the shiet , hoppas mitt nya fungerar så jag kan få litemer gråaktig färg . det skulle sitta fint !

puss
älskar T .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0