Kära blogg.

då var man vaken och redo för att gå till arbetsförmedlingen , nästan ...
Har inte gjort mig klar på nå sätt o vis men jag tänkte inte klä upp mig eller göra mig fin bara för att sitta o prata med nån surtant haha .
så ja går nog dit i mina vanliga myskläder ,sen åker jag hem o lägger mig i soffan med svea och käkar frukost .. det lät mysigt .

fyfan . kände inte för att gå upp nu på morgonen , det var så kallt utanför sängen och plus att jag mådde illa för jag var så trött. men jag valde att gå upp istället för att vänta på väckarklockan för den mår man ju nästan dåligt av haha !
Nu ringde den !


du är mitt allt t.

ge mig sommar nudå så man kan ligga ute på stranden och sola med sin bästa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0