Kära blogg.

har käkat lite pasta nu , så nu kurrar de inte i magen längre .. skönt !
Thias verkar inte komma hem så mycket tidigare , hoppas fan ja hinner träffa han innan jobbet annars blir jag faktiskt ledsen. Bara att hålla tummarna
Svea ligger på balkongen och tittar ut på folk som går förbi och rätt som de är så kan hon börja muttra o morra åt folk och hundar , till och med till fåglarna som flyger förbi morrar hon ! så himla söt !
Nu väger svea runt 20 kg , har inte vägt henne på ett tag men  runt 20 kg om man ska gissa .. det är faktiskt rätt mycket även om de kanske inte låter så mycket .. Man kan vakna på nätterna av att man inte kan andas och då ligger hon på ens mage ..lilltjockisen !

undra vart man ska börja packa , vilket rum ?
jag känner att jag behöver börja packa inför flytten snart eftersom jag inte kommer att ha tid i juni då jag jobbar endel . Men ja ver sjutton inte vart man ska börja .. Köket kanske ? men hur mycket ska man packa ner , och vad ..
Det är mycket som snurrar i skallen just nu , men ja ska försöka ta tag i flytt packningen så snart som möjligt så inte allting kommer i sista stund . de värsta är vart alla kläder ska få plats nånstans .. orkar inte rensa ur heller men de kanske man måste om man endå ska packa ut allting från karderoben .

jag är trött på att flytta

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0