Kära blogg.

tess undrade om vi hade fått lönespecen , och visst har vi det..
så nu är alla på sos rika på måndag (; haha

vaknade tyvärr av att svea kissade på sig i sängen , lillplutten .
så vi fick börja med att riva ut alla sängkläder och skura typ hela golvet och plocka o härja . dock förstår ja att hon råkade kissa på sig eftersom vi sov så himla länge . Längsta på väldigt länge faktiskt . strax efter elva .. vi brukar typ iaf vara halvvakna mycket tidigare .. men men .
 
idag vettesjutton vad som händer , skulle vart med cissi men det blir nog inge av med det .. Sen skulle jag ju vart med Venna från början men hon dissar mig =)
så istället åker jag nog ner på stan och solar och myser. Kanske ska åka o träffa MalinG också , saknar faktiskt henne . dock kanske inte thias tycker de är lika kul att jag är med henne helatiden , hans syster liksom men endå , hon är så himla rolig =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0