Kära blogg.



där fick ni lite bilder från idag på först en cocacola cherry & en cocacola vanilia som ja köpte idag , sen även en parfym som thias köpte , sen bakade vi pannkakor också , både vanliga och chokladpannkakor . mums !

ska även bjuda på två lite småtäckliga bilder ( ni som tycker de är äckligt , ge fan i att klicka upp )  ..



som ni såg så har min pyttelilla piercing börjat med massa hyss under min tunga i trånken , så jag blev tvungen att ta ut den och det var nog inte mer än rätt eftersom det är en jättestor knöl där nu , gör jätteont och jag kan verkligen inte fatta hur de har kunnat bli såhär , jag har ju inte gjort något annorlunda ..
men det är vell inte värre än att göra om det .
ser ni hur stor trånken är ? det är helt sjukt ...............


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0