Kära blogg.

förresten så ska vi skruva ner bebissängen om ett par dagar så det är gjort , fick en köpare idag och det är ju rätt bra . Hade i för sig inte tänkt att sälja den eftersom att jag ångrade mig och att de kanske är bra att ha den kvar men sen kom jag på att den bara tar plats och samlar damm och inte kommer till någon användning alls .. speciellt inte nu när det är som det är med alla människor ..
man får köpa en ny när man flyttar & behöver den mera .

idag då , ja vad ska man göra ?
Malin var ju inte hemma i valbo utan hon var ju med en kompis så dit känns det ju onödigt att åka nu ..
ååå min dag är förstöööööörd . kul att ha såhär tråkigt på en fredag !!!

Älskar thias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0