Kära blogg.

fick sjuts hem utav bästaste syster allderles precis nyss ..
vi har spelat BUZZ (frågespel) på tvspel . skitroligt .. man garvar så jävla mycket och det är skitsvåra frågor så man fattar typ ingenting så alla sitter o gissar på varenda fråga .. helt sjukt roligt !

Imorgon är det lördag vilket innebär Robinson , har längtat så himlans mycket efter att få se det igen för de känns som de var jättelänge sen det var sist .
imorgon är det även 1 vecka precis kvar tills vi åker till grönalund vilket ska bli så jävla roligt ! jag älskar verkligen att åka karuseller och dom nya karusellerna ska bli så himla skoj att prova på ..

nu måste jag sova .
puss

några MÅSTEN!!!!!!

Banta
•spara pengar
•sola oftare
•boka thailandsresa



..justja . nu har jag bestänt mig ! jag ska börja min veckobantning på måndag . vet inte vilken metod jag ska köra men det lutar åt "sopp-bantningen" vilket innebär att man äter 3 påsar med soppa varje dag på bestämda tider och ingenting mera.
Dock tänker jag dra ner på det och bara äta 1 påse per dag så jag går ner i vikt fortare . jag vill verkligen inte se ut såhär som jag gör nu , mår verkligen dåligt utav att se mig själv ! så ska det vell inte vara?
Någon som har några bra bantningstips för att tappa vikt FORT ?


Jag älskar dig T.  ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

oj låter som på dig som om du vore världens tjockis, själv tycker ja att du är pinnsmal! och om man ska banta ska man äta mycket inte sluta :P

2009-05-23 @ 17:50:36
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs min dietblogg, för där går det undan alldeles lagomt och hälsosamt :D



http://underdos.blogg.se/diet

2009-05-24 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0