Kära blogg.

var inne på ellos nyss och kollade på lite kläder eftersom att dom har 70 procents rea för dom som är medlemmar. Har redan ett par grå haremsbyxor därifrån men jag funderar på att klicka hem dom "gröna haremsbyxorna"  också.
dom är verkligen hur sköna som helst och det börjar bli ett utav mina favoritpar i byxor . eller jag älskar ju harem över huvud taget så det ä ju inte så konstigt .. har ju 2 stycken från gina också och dom har jag användt flitigt !



här är dom jag redan har och precis likadana fast gröna har jag snart beställt =)

råder alla som gillar baggie/skate/snow-stil att köpa dom för dom är kanske hur sköna som helst =D
LOVE♥



Har nyss dyschat och så . nu ska jag bara klä på mig o fixa håret sen ska vi kanske ta en promenad till valbo med svea hem till thias föräldrar .. Där blir det vell till att umgås o kolla på robinson , ska verkligen bli mysigt !

älskar min t.
puss

Kommentarer
Postat av: lina<3

Hej kolla gärna in min blogg jag har en tävling och jag tror den passar dig, leta efter inlägget där de står TÄVLING sen står de hur du gör <3 ha de så bra

2009-05-23 @ 12:41:05
URL: http://linastte.blogg.se/
Postat av: Flitig läsare

är det små eller stora storlekar på skjortsen, eller är dom vanliga typ? :)

2009-05-23 @ 16:39:51
Postat av: beautysecret

Kolla denna nya blogg om allt ifrån skönhets tips till modetips



www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

www.beautysecret.blogg.se

2009-05-23 @ 16:56:47
URL: http://beautysecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0