Kära blogg.


DIET-DIET-DIET-DIET-DIET-DIET-DIET-DIET   - Frida ska bli FIT for FIGHT


nu har jag fan bestämt mig !
imorgon ska jag köpa mitt nya liv . dvs frukt ..
Fram tills thias student ska jag försöka gå ner så många kilon som möjligt och det enda jag ska leva på är just frukt, frukt är ju nästintill bara vatten (om man tar apelsiner,citroner,äpplen...) därför tror jag det är ett bra allternativ + att det är sjukt mycket vitaminer och man får i sig de man kan överleva på !

Så från och med i morgon så ska jag leva på frukt & vatten fram tills studenten , det kommer bli sjukt svårt . Speciellt på swedenrock , men grejen är inte den att ja inte FÅR fuska , utan grejen är den att jag SKA gå ner i vikt hur jag än bestämmer mig för att äta.
ska in på "life" imorgon på köpis och fråga vad dom har för råd , kanske finns det någe bättre som passar just mig ? kanske någonting man kan kombinera med träning ?
Det visar sig, nu har jag iallafall BESTÄMT mig.

Justja , imorn ska jag köpa mig en våg , det måste man ju ha om man ska väga sig stupikvarten .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0