Kära blogg.

skulle vart till arbetsförmedlingen nu på morgonen men jag känner mig helt konstig i huvudet och det känns som att ja inte har några krafter eller energi kvar alls & därför blev det avbokat , det är hemskt.
vet inte vad jag har gjort för fel.

idag iallafall så ska jag införskaffa mig veckans måltider som ni vet kommer att bestå utav frukt . Jag kommer att köpa banan smoothie på flaska (750ml) & äta en sån varje dag . Jag tänkte variera med dom 2 smaker som finns
banan/annanas
jordgubb/banan/cocos..


mums va gott , men man kommer nog lessna efter en vecka . men man blir ju mätt iallafall det märkte jag ju igår . Var med venna igår hon kom och hämtade mig typ klockan 21 . Sen åkte vi till Ica o köpte hårfärg och smoothie sen hem till henne.. där färgade jag hennes hår och sen satt vi mest och mös. Max sov dock hela kvällern !
Kom hem vid 1 tiden inatt, fick skjuts hem utav venna .. tack babe !


nu ska jag duscha och fixa mig lite innan ja ska leka med venna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0