Kära blogg.


har vart ute på promenad med Svea.
inväntar att venna ska ringa & berätta om vi skulle hitta på nåt eller inte . annars ska ja vell bara sitta hemma o vänta på thias så vi kan åka och handla nångång innan ja svälter , haha . har fortfarande inte fått i mig någonting idag eftersom ja inte hunnit köpa mina frukt smoothie ännu . Kommer fan trycka i mig den på affärn ;)

Nu ska jag försöka bestäma kläder . det är så himla svårt ......
jag har jättemycket oanvända kläder men det finns ingenting som jag tycker är speciellt fint . Jag köpte t.ex en sån där som sitter ihop , typ en overall , den är riktigt snyg men jag har inte ens tagit bort prislappen ännu , det får bli i sommar ! eller rättare sagt det måste bli i sommar ! lika en helvit skjorta som är lång och pösig , den har ja heller inte tatt bort prislappen på utan de bara hänger där . Jag måste skärpa mig !
nej nu måste jag som sagt bestämma kläder och fixa håret & ansiktet .

Tack "tess" för den fina kommentaren =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0