Kära blogg.

förlåt förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterat på några timmar .
har vart jätteproblem med mitt internet så jag har varken kommit in på bloggen eller bilddagboken , jag har kännt mig helt galen idag pga. det . Nu har jag bytt till mitt mobila bredband och kan därför komma in på både bloggen och bilddagboken trots att allting går mycket saktare . Bättre än ingenting ju ..

jag har ju som sagt börjat med min diet nu & jag har köpt smoothies fram tills på lördag . Alltså 5 stycken .

Dag 1 .

750ml fruktsmoothie (banan/ananas)
en liten skål med grönsaker (gurka,tomat,bönor,oliver & lätt fetaost)

jag kan ju säga att det märks att man äter mindre än vanligt för min mage har kurrat och hållt på heladagen, men förhoppningsvis har det lagt sig till imorgon .
Har inte hunnit köpa en våg ännu men jag ska försöka göra det så fort som möjligt .



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0