Kära blogg.

fan va tid det tar för thias att återställa sin stationära dator .. Tänkte att det är vell lika bra att jag sitter här och häckar fram tills han är färdig vilket dröjer evigheter känns det som ..

Iallafall , imorgon fyller venna år . Hela 20 år .. då ska jag dit och gratta henne , ska även hinna med att sola innan ja åker dit för jag känner mig blek (fast de är man vell inte) .
Förresten , idag va jag, thias , ken och malin på köpis för att handla lite . förrutom mina fruktsmoothiesar så köpte jag en ny bikini vilket kanske inte förvånar er , men det gjorde jag iallafall ! denna gång blev det en vit från HM , en med palietter tillochmed . inte alls likt mig att ha glitter o grejer men den här var faktiskt riktigt frääsch .
slänger in en bild imorgon på bikinisen , nu får ni nöja er med en bild på mina kära smoothiesar som ja ska leva på denna vecka ;




Har till och med märkt dom med dagarna så jag ska veta vilken dag jag ska äta vilken . Sen är det ju även bra eftersom att om man skulle vilja fuska så kommer man på sig själv direkt när man öppnar kylskåpet för där står dom där 4 smoothiesarna och bara väntar på att få bli ätna en efter en nu i veckan .

nu ska ja fixa datorn så jag skriver vell lite senare allternativt imorn bitti =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0