kära blogg.

återigen har jag haft problem med internet och datorn i största allmänhet .. allt efter att ja återställt hela rubbet , eller rättare sagt thias återställde den åt mig .
Vi kom just hem efter att ha vart hos venna och firat henne , jag köpte en ros och en napptermometer till henne och maxen , bra va ? när vi endå var på stan passade ja o thias på att köpa ett par vasina björnborg skor , jättenöjd faktiskt !

Vi fick skjuts utav vennas pappa till polhem efter att vi vart där så det var värsta gulligt =D därifrån åkte vi med Ken till min mammas lägenhet där svea var med min lillebror pontus. Vi åkte sen till statoil o köpte en varsin korv och sen åkte vi ut i skogen och kollade när ken åkte cross . Vi hann vell vara där i typ 15 minuter sen började det att regna så då tog vi fyrhjulingen hem till hans föräldrar och därifrån åkte vi bil till oss... en fullspäckad dag !




Dag 2.

½ fruktsmoothie (banan/jordgubb)
1 korv
5dl vatten

dagens kommentar ;
hmm .. ja vad ska man säga ? Man kan ju inte direkt säga att man inte är hungrig (för då ljuger jag), men samtidigt tycker jag att det funkar bra med tanke på att jag innan jag började med dieten åt typ 10 gånger mer haha .
Jag har fortfarande inte köpt någon våg ännu & jag kommer nog heller inte göra det utan jag känner att det är viktigare att jag känner att ja gått ner och hur mycket det är spelar egentligen ingen större roll.



Nemen kort och gott så kan man vell säga att jag är hungrig .. fast bara när ja tänker på mat ! (;



Just nu sitter jag och thias och beundrar våra vackra skor samtidigt som han fipplar med nå skit på datorn . Ikväll blir vi nog bara hemma och jag kanske skulle träffa simon en stund för att låna ut en töjning som han tjatat om i evigheter =D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0