avbokad körning.

Godmorgon! idag var det ju planerat att jag skulle haft körlektion , om exakt en timme ..
Men precis när jag först plågat mig upp ur sängen,dratt på mig kläder och även lite smink , ringer min lärare och avbokar eftersom att han blitt sjuk .
Jag som precis blivit sådär tvångspigg.. Men men , krya på dig BosseBus !

Så nu har jag två allternativ , antingen tvättar jag bort sminket och kryper ner i sängen bredvid T , eller så sätter jag på en film eller två för att sedan invät att T vaknar (vilket kan bli runt 12-13 tiden).
hmmm , svårt val det  där , känns faktiskt rätt onödigt att gå och lägga mig nu .

Inge körning idag alltså , därmed ingenting planerat.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-23 @ 07:44:01
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0