Dagen.

jaja . jag skriver vell en snabb resumé ..

Det började med att vi gick och la oss igårkväll , sedan dess har det bara vart full fräs hela tiden ..
Under natten så började Idun att gny tills hon bestämde sig för att kissa lite i sängen , men bara lite som tur var för sedan hann jag med henne till toaletten .

Vi gick och la oss igen , men fortfarande sov hon på sitt egna lilla sätt genom att gny,prata och sparkas . Så det blev ju ingen skönhetssömn direkt , haha . Men hon är så fin ! .

Imorse gick vi upp vid halv åtta och kände oss lite smått döda , inte ens Idun vaknade av klockan. Vi gick upp, åt frukost och gjorde oss klara inför våran badresa . Väl där gick allt som på räls . Max trivdes som fisken i vattnet men jag tror fortfarande att det är någe knas med hans mage då han varken bajsade igår när jag hade honom eller idag när jag har honom. Undra om det kanske är nån allergi som spökar? Han försöker ju verkligen trycka ...

Vi stannade på fjärran ungefär två timmar innan vi åkte därifrån efter att Idun drattat på rumpan (trots ett evigt tjatande om att man absolut inte får springa inne på badhus) på golvet .
Vi bytte om och åkte sedan vidare , denna gång mot min mormor / iduns farmor. Där fikade vi och umgicks med henne & man märkte att mormor hade saknat Idun .

Därefter åkte vi på en tripp till olika affärer osv så att Max kunde få tid att somna .

Sen till sist måste jag bara berätta en hemskt kul sak !
Vi åkte till en biltvätt och satt kvar i bilen medans den tvättades , därefter skulle vi pumpa däcken på min mosters nya bil . Då såg vi en gubbe som stod och HETS tvättade sin cykel , han verkligen hetsade till tusen och tappade allt han höll på med . Då bad jag kicki som satt i fram att hon skulle ta min mobil för att sedan kunna knäppa kort på karln utan att han skulle se ..
Lättare sagt än gjort ! precis när hon knäppte så vände han sig om och då blev det liv i bilen , vi skrattade tills vi näst intill dog . Det var så jävla pinsamt ! Inte minst för att min moster bara hade pumpat ett enda däck och badrutorna var heller inte tonade så jag satt där och gapskrattade med otonade rutor haha .

Jaja , nu sitter vi och kollar på vintergatan på barnkanalen i väntan på att idol och allt ska börja .
Oj , det blev visst ingen snabb resumé !

PUSS

Kommentarer
Postat av: moster

Tack för en mysig och härlig dag..

2009-11-22 @ 06:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0