"ensam mamma söker"

Ja, men då var "ensam mamma söker" slut för i år :( synd att det gick så fort , för jag gillade verkligen det programmet .
Tänk att 2/3 fann sin "äkta" kärlek, helt otroligt ju .

Jag och T sitter nu och funderar över vad vi ska göra nu när det inte finns någonting bra på teve att kika på. Det är ju iförsig en film på trean just nu -"..och så kom polly" , men jag gillar inte den så värst så vi skippar nog den. Istället får vi vell försöka komma på någonting annat och det är just det vi sitter och klurar på nu..

såg ni bilderna i det tidigare inlägget förresten ? visst var jag liten haha..

Nu ska jag fortsätta att klura på kvällen och morgondagen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0