extreem Ellie-makeover (resultat).

Sådär , nu har jag vilat mitt huvud och mina två onda fingrar på min högra hand , som också förövrigt är rätt brända nu efter att ha smält fast 100keratinslingor i Ellies hår utan värmeskydd .
-Men bra gick det och fint blev det !

Först åkte vi till Maxi för att köpa hårfärger , som vi sedan märkte att vi inte behövde då håret i princip var i samma färg som hårförlängningen. Så nu får nog ellies pojkvän en rejäl färgning av sitt hår , hihi.

Glömde att ta en före bild (som vanligt) , så jag tog en bild från Ellies bilddagbok ,vilket jag självklart fått tillåtelse att göra. Så, här kommer resultatet .

Före;



Efter;



Vad tycks? rätt stor skillnad , ellerhur..

Du är så himla fin Ellie ,
Hoppas att du blev nöjd , för det blev jag !

Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna på SOS-kiosken

Vad kostar sånt där hår att göra? Skulle du kunna göra det på mig nångång? DU verkar ju vara jätteduktig!

2009-11-13 @ 07:16:23
URL: http://sanna24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0