Först och främst ..

..vill jag tacka för kommentaren ang. Filmkedjan.

Vi har just kollat klart på andra avenyn och nu väntar den andra filmen som vi har tänkt att kika på inne i sovrummet eftersom att jag gått och fått feber . Jag mår skitdåligt bara sådär pangtjong , igår mådde jag inte alls så här .
Hoppas att det går över innan helgen då det är fars dag och två middagar på schemat .

Måste också passa på att säga att jag är så jävla glad , ..& jag älskar det !
vågen börjar visa positivt , ingen snö än & jag har världens finaste familj - men det är bara några utav sakerna.

..men det är fortfarande lite utav höstdepressionen som spökar & jag verkar aldrig bli av med den.
-istället blir jag sjuk (?) !  det är allt bra skumt det här.

Jag kom också på idag att jag faktiskt saknar alla mina "projekt" på diverse saker här hemma . Tyvärr kommer det nog inte bli några stora projekt på länge eftersom att min fantasi inte är på topp + att pengarna tryter lite just nu.
Men det ordnar vell sig det också , kanske har jag ett jobb på G ? vem vet ..

Nej , nu får ni sova så gott ! - det ska jag göra !

P.s . Imorgon ska jag förresten försöka ta mig tid att fixa till håret lite , kanske tilloch med köpa en hårfärg eller så. Iallafall piffa till det på nåt sätt..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0