hårspray !

För några veckor sedan köpte jag en ny hårspray , nu vill jag tipsa om den här .

Jag har alltid användt vanliga hårsprayer och aldrig kommit på tanken att köpa någon dyr "frisörspray" heller, så jag fortsatte på mina "b-märken" och valde denna gång att prova någoting nytt .
Jag provade då "Got2b" hairspray från schwarzkopf & jag är verkligen helnöjd. Den funkar skitbra på mitt hår & inte nog med det
-den luktar helt underbart ..

Jag köpte den på H&M för 74.50:- , men när jag var på Willys sist så såg jag att den bara kostade 42:- , så om ni tänker köpa den - köp den där !



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superbra blogg!

du skriver att du har jäkligt slitet hår (och jag känner till den känslan) men du skriver också att du inte känner för att lägga pengar på dyra produkter osv.

Precis så kände jag för en månad sen. Sen gav jag loreals "absolut repair" en chans, och jag älskar den serien! rekommenderar verkligen om du har skadat hår, mitt mår super nu och växer så det knakar! :)



Elin

2010-03-01 @ 16:13:13
URL: http://elinjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0