hemma.

Nu är jag/vi hemma efter en kväll hos pappa med firande utav min älskade lillebror.
Vi fick massa god fika och en del av mammas släkt kom också dit , vilket jag tycker var väldigt kul . Tänk att dom liksom kan ses precis som förr trots att mamma och pappa inte bor tillsammans längre ..
Men det är vell så det ska vara , det är ju trots allt inte pappa som gjort någonting fel .

Nu sitter vi och kikar på "mamma till en mördare" och därefter väntar "paradise hotel" .

Imorgon bitti vankas körning och därefter kanske bada på fjärranhöjder . Försöker få venna att följa med men hon verkar helt omöjlig .. suuuuuck . Jag får nog bada ensam trots allt !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0