igen igen och igen.

då var det kväll igen då . Jag tycker inte att det är annat än kväll nu för tiden ..
Det enda man gör om dagarna är att vara hemma och längta efter bättre tider . Iallafall här hemma ..
Hoppas att ni andra har det bättre och att ni mår toppen !

Fick en kick för sisådär några minuter sedan som sa mig att jag bara måste skriva , skriva av mig någonting som gör mig så jävla frustrerad så jag skulle kunna sopa till nån.
Tänker inte nämna mer än det jag skriver , inte till nån , så ni vet..

Saken är den , jag blir så jävla förbannad på folk som är så jävla skitzofren (stavning?).. Hur kan man lådsas vara så jävla snäll och underbar i verkligheten när man i själva verket är dum som ett jävla tåg . Jag skulle bara vilja spola tillbaka tiden till förra året och ändra på så jävla mycket !!!!!
Jag kommer aldrig att kunna veta på vilket sätt jag ska beté mig för att bli "accepterad" , eller ja , jag bryr vell mig inte så jävla mycket längre heller ..
DET KOKAR I MIG & DÅ ÄR DE TAMEFAN INTE BRA !

...glöm att jag någonsin kommer att ställa upp mer så länge det är såhär.


Det bästa vore nog om jag fick bo ensam , iallafall för en tid , för nu går allting bara utfööööööööööööör !
Jag hatar att jag är så jävla lättretlig, men jag hatar dom som gör mig lättretlig ännumer.


Så, tillbaka till den positiva Frajs, here i am !
Jag älskar att jag har Ronja , hon är det bästa som hänt mig på hemskt länge . Hon lyssnar alltid och man blir alltid så himla glad efter att ha "pratat ut" med henne .
Hon bär mycket utav min sorg och ilska - vilket både kanske är bra och dåligt.
Du är underbar min vän ♥  .....som en skänk från ovan !

Nu ska jag krypa ner och sova , med eller utan sällskap .
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

FisFrida, du vet att jag älskar dej gullflickan!

2009-11-30 @ 17:59:26
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0