kvällens ord.

Kom just in efter att ha vart på Sveas sista promenad för dagen , det blev en tur runt "runda gatan" .
Nu sitter vi här , hon och jag i soffan och myser med täcket och varandra. Min älskade Svea !
Snart ska jag börja sortera kläder så jag slipper göra det imorgon innan jag tvättar , jag hatar verkligen att stressa , har någon slags fobi för just "stress" .

T sticker ju till valbo och skiter i både mig och tvätten , så jag funderar starkt på att skita i hans kläder så han kan få känna på att tvätta själv för en gångs skull . Moahaha..

En solning blir det nog också imorgon , trots dagens bravader med svimningsattack osv . Man får helt enkelt ge fan i att sola "efter nån" , eller kanske ta och sola lite kortare tid(?).
Ansiktet känns så jävla fräscht nu , har inte behövt använda nån foundation eller smink över huvudtaget på ja vet inte hur länge - det , det är underbart !
Endå längtar jag faktiskt lite efter att få prova min nya mineralfoundation , fast det är endast för att bedömma om den är bra eller inte haha.  Tvivlar ju på att man får sån "len" hud som i reklamen ..

Nej , nu måste jag börja sortera om jag ska orka . Jag är fan skit trött !

Puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0