mascara.

Godmorgon , lite så där i efterskott ..
Vaknade jättetidigt imorse eftersom att T skulle till körskolan , så jag låg ett bra tag innan jag kunde somna om , men tillslut gick det . Jag låg och småsov ett tag och sedan låg jag och svea och mös i vanlig ordning.

Idag slutar T vid halv fyra , så då är det tänkt att vi ska ner på staden och kika lite , jag skulle behöva köpa en bra mascara , så vi får vell se om jag hittar nån. Det skulle även vara roligt att hitta lite nya kläder !

Har ni något tips på någon bra mascara förresten ?
Jag har just nu en "isadora"mascara som är vattenfast , vilket är både bra och dåligt ..

Nu ska jag platta och greja med håret innan jag tar en promenad med Svea .

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Max Factor, Dramatic look. Den är jätte bra. Fylliga och fina fransar på en gång.

2009-11-11 @ 15:42:43
Postat av: Plutten

Jag ÄLSKAR mascara, det är fan en av mina passioner här i livet:P En mascara som kanske inte är den billigaste men som alltid alltid passar, det är Dior Iconic. Silvrig, dyr, underbar. Man kan måla den i ett lager för långa separerade massor av fransar, vill man ha långa tjocka ännu mer fransar så kan man lägga ETT TILL lager utan att den faller under ögonen! UNDERBART HELT ENKELT HAHA :'D

2009-11-12 @ 18:06:10
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0