min dag..

..har vart helt störtskön !
först vaknade jag och T och låg kvar i sängen ett bra tag innan vi tillslut klev upp och käkade. Några timmar senare kom Ronja och hennes pojkvän hit för att hämta mig . Vi for till köpis , först mediamarket & sen ikea . Vi åt lite korv (som alltid på ikea) innan vi sedan begav oss till stan där vi gick på julskyltningen för att Ronja skulle prångt ha lussebullar .. haha

Det var skitmysig stämning på staden , även om jag inte gillar julen i sig (utav flera anledningar..)
Jag önskar att jag kunde få längta , längta efter julen då familjen är samlad framför teven klockan 3 . Tyvärr kommer det ju aldrig någonsin ske eftersom att ALLA , och då menar jag verkligen ALLA , i min familj firar jul på olika ställen.
Pappa firar med sin sambo , syster med sin sambo , bror med pappa och mamma med sin karl.
..och jag , jag firar inte med nån i år verkar det som !

Hur värdigt liv har man egentligen?


Nåväl, jag har iallafall en sak att se fram imot efter dagens bravader ..
Det är att jag , T , Ronja & hennes pojkvän kommer att åka upp till min stuga i dalarna över nyår . Hur underbart kommer inte det bli då ? Med en massa god mat , ingen el , inget vatten & bara underbart och älskvärt sällskap.
åååååh vad jag längtar ..


Nu ska jag göra någonting vettigt här hemma , men endå har jag egentligen bara lust att sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Du gör mitt liv lite gladare igen mitt i allt det jävla mörka, tack för att du finns din jävla virrpanna :D

2009-11-29 @ 23:11:39
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0