nu hajar jag..

..att svea börjar protestera !
Så fort hon blir rastlös så försöker hon protestera genom att bita sönder och ät upp saker och ting som finns i lägenheten.

Efter att venna släppt av mig härhemma , gick jag in och fick en stor jävla (rent ut sagt) chock . Svea hade ätit upp hela min påse med halstabletter (vicks extra starka) som dessutom låg I MIN DATAVÄSKA , hur hon nu kom in i den(?). Sen hade hon även bitit sönder en hudlotionflaska och några hårprodukter som stod uppe på en stol..
Jag förstår mig bara inte på henne , nog för att hon är rastlös , men hon vet ju att hon inte får göra så , trotsiga hundrackare !

-nu vet jag iallafall en hund som kommer att vara LÖS i magen ett tag !

Hon ser nog fram imot att komma till valbo där hon kan springa bäst hon vill och dessutom slippa vara ensam hund eftersom att T´s föräldrar också har en hund .. Dock en jackrussel , om man nu får kalla det hund ;)




puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Hundar OCH katter är sådär...de behöver räääätt så mkt uppmärksamhet! du ska se hur mina katter hållt på, det är bättre nu eftersom dom får vara ute. Men innan serri, man pallar dom knappt vissa dagar:P

2009-11-17 @ 13:36:37
URL: http://tillbakaktillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0