oj.

..vad statestiken höjdes igår ! antar att jag måste vara lite mer kreativ för att fånga er uppmärksamhet . Jag vill själv hålla på med en massa projekt ,men som jag berättade tidigare så hag jar tyvärr brist på fantasi och pengar för tillfället . Men det kommer ..

Vaknade klockan tio på pricken idag utav att T ställt klockan och utav att jag samtidigt fick en massa sms på telefonen-spännande spännande! Det var både bra och dåligt att jag fick dom , vet inte vad jag ska tycka och tänka. Egentligen är jag ingen som skriver så ingående om mitt "privata" eftersom att jag jag fått flera påpekningar där ni haft helt käpprätt åt helvete fel uppfattning .
Men det är min blogg och jag skriver exakt vad jag vill och accepteras det så får ni helt enkelt sluta läsa.
Iallafall så blev jag rätt glad, samtidigt som jag blev lite arg att dom där smsen kom , ingen kan ju bara sticka och sen komma tillbaka när det passar . Iallafal inte vem som helst , men nu var det ju du ! :)
....jag behöver ingen annan

Iallafall så är jag riktigt trött idag , vet inte alls vad jag ska göra fram tills ikväll då min älskade kusin kommer . Kanske att jag ska städa hela lägenheten , det lär ju ta ett tag .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0