överdrift !

Nu har jag och T tryckt i oss lite mat och kollat på andra avenyn.
Jag personligen tycker att andra avenyn börjar gå lite för långt , det är inte alls lika bra längre som det var från början. Det är bara en enda stor soppa av hela serien ..
-Endå kan jag inte sluta kolla !

Imorgon ska jag kanske träffa Ronja igen , beror på när och hur länge hon pluggar . Men jag hoppas att vi hinner ses en stund iallafall , känner verkligen att  hon faller mig i smaken på punkt och pricko ! Våra liv är så otroligt lika varandra och även sättet , stilen och tankesättet ..
Tummen upp för dig !

Jag sitter förövrigt med keps (!!) på mig just nu , T övertalade mig att ha det på mig eftersom att han avgudar(!!) när jag har det . Kul för honom , mindre kul för mig som har huvud som ett bowlingklot ..

JACKASS nu !
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

:)<3

2009-11-25 @ 09:07:51
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0