puss&godnatt.

Glömde bort att berätta att jag faktiskt köpte en ny lykta idag på Owe´s , men de får ni ta del utav imorgonbitti. Jag antar att min älskade kusin vaknar med tuppen(!!!) som vanligt . Men det kan ju vara härligt att gå upp i tid för en gångs skull , även om jag kommer att vara riktigt trött ...
Tur att barnkanalen finns , annars hade jag nog dött!

Ska försöka hinna ner på staden imorgon och köpa den där förbannade mascaran , innan jag glömmer bort det ! Sen ska jag även hinna med att damsuga och plocka lite här tills T kommer hem från körskolan , kanske även släcka ner hela lägenheten och enbart ha en MASSA ljus tända , guuuud vad mysigt .
Jag önskar så innerligt att jag hade haft ett badkar , isådanafall kunde man ju badat vareviga dag , som förr i tiden. Men icke ...

Vi får helt enkelt se hur det blir , men jag lovar att fota om jag gör några drastiska förändringar här hemma !

Puss & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0