sen kväll.

Även denna kväll blev väldigt sen för min del , självklart pga för mycket filmtittande..
Vi kikade på dom två sista "johan falk" filmerna som vi hyrde tidigare ikväll när vi var på väg hem rfån sätra.
Först kikade vi på "bonde söker fru" som slutade klockan nio , sedan kikade vi på dom sistnämnda två filmerna och vipps så var klockan ett .

På vägen hem från sätra hyrde vi även med oss en till film , men den får vi se imorgon för nu börjar ögonen säcka ihop - vilket kanske inte är så konstigt (?) .
Jag har nog gått och vänt på dygnet för jag somnar verkligen skitsent , varje kväll . Fast nu när jag inte är så pigg så har jag faktiskt gått och blitt trött dygnet runt ,vilket inte heller är särskilt roligt .
Men man kan ju inte alltid få det så perfekt som man vill ha det , intesant?

Imorgon förresten
, så ska jag kanske göra någonting som jag ABSOLUT inte trodde att jag skulle göra -men som jag kanske måste göra , nämligen...mm det får ni allt vänta tills imorgon med att höra .


Nej men nu är det vell allt sovdags(?) (för er som inte redan sover) .
Godnatt & puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0