storstädning.

godmorgon! bättre vakna sent än aldrig , som jag brukar säga ..

Här i huset vaknade vi precis och det första jag tänkte när jag klev upp ur sängen var ;
-Idag måste en storstädning ske ! för det första för att det ser ut som fan här hemma , sedan kommer även mamma min hem imorgon eller på söndag så det är lika bra att det är snyggt och prydligt tills dess.

T ska vell göra annat idag verkar det som .

Det är vell lika bra att börja nu med en gång så att det blir någonting gjort . Tänkte att jag/vi skulle hinna med att;

Kasta allt som ska slängas
Diska
Damsuga
Skura golv

Få undan lite sladdar
Röja kläder från sovrumsgolvet
Dela upp tvätten i ljust/mörkt


..finns säkert en massa mer att göra också men det kommer jag inte på just nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0