tjabbel.

nu sitter äntligen plutten på sin plats (näsan)..
Dock har jag inte fotat något resultat foto än så länge & det får nog bli imorgon för nu måste jag sova eftersom att T ska det . Vill inte vara vaken utan honom..

I helgen skulle vi åka till vårat andrahem , dvs valbo (hans familjehem, eller vad man brukar kalla det?). Där ska vi baka och mysa med hela hans familj . Så himla underbara !
Det är inte alltid man får en Sjöman på köpet när man skaffar pojkvän(?) , men jag hade turen vid min sida.

Nej , nu ska jag sluta tjabbla & krypa ner för att sova istället . Kattorna ligger förresten omringade runt toalettstolen. Fråga mig inte varför ? men dom är hemskt mysiga .

Sov gott hjärtefjun !
Puss

Kommentarer
Postat av: roxy

har du piercing utrustning? :)

2009-12-01 @ 07:19:29
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0