träning !

Godmorgon ! efter att ha vaknat klockan 9 enligt klockan (8 egentligen), så tänkte jag att ; nu kan jag minsann gå upp!
Men när jag insåg att klockan bara var åtta så tvingade jag mig själv att sova en stund till för att inte bli så rastlös.

Men nu är jag vaken iallafall , och jag  tvingade också T att gå upp så att han ska hinna till valbo och fixa sin telefon medans jag åker och solar . Klockan 1 blir det förmodligen till att träna lite , vi ska dra upp på korpen jag och ett gäng med släktingar och spela badminton 1 timme eller två , så man blir av med lite FETT !



Jag har bestämt mig nu att jag måste faktiskt börja träna , även om jag inte är "skitfet" , men jag måste träna endå för jag känner själv att jag börjar trappa upp i vikt igen och det är INTE bra !

Nu ska jag gå och borsta håret och äta frukost .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0