TvKväll.

Ikväll blir det en sån där TvKväll , ingen filmkväll som det brukar vara !
Istället blir det "halv åtta hos mig " kl 19:30 , "mammas pojkar" kl 20:00 & "inlåst" kl 21:00. Därefter lär det vell bli till att sova om man ska orka upp i tid imorgon för att fixa farsdag-present och även städa lite inför helgen.

Min lilla kusin Idun kommer hit imorgon eftermiddag och ska även sova över här och därmed ge hennes mamma lite behövlig tid och ro att unna sig själv någonting . Ser verkligen fram imot morgondagen !  Antligen åker vi för att kika på hockey i sandviken på kvällern , eller så hyr vi nån film och kikar på här hemma .
Fredagsmys helt enkelt !

Fan också , jag insåg just att klockan bara var 18:30 , jag som kollade inne i köket och trodde att klockan var 19:30 - varför har vi inte ställt om den ÄN ? det kan man ju undra...

jaja , får helt enkelt fördriva tiden genom att kika på nåt historieproram som T just sitter och tittar på . Suck !

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja absolut :) Skulle va kul om dom kunde leka lite å ha en promenad kompis ..

Puss

2009-11-05 @ 18:35:55
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0