utedag.

Idag har det vart en riktig utedag ! först sov max en stund när han kom hit i morse , sedan tog vi en promenad med vagnen & svea så att svea fick en liten promenad också .
Därefter gick vi hem med svea och sedan tog jag och max en promenad till stigslund där min syster bor . Där väntade jag med min systers sambo medans min moster och syster åkte iväg och köpte tapeter till min mosters hus..

När dom var klara så tog jag och max en promenad från min syster , till min moster , som också bor i stigslund fast en bit längre bort .
Där hjälptes vi åt att måla och greja lite och min kusin Klara lekte jättemycket med max så han blev helt tokig av skratt . Sedan när T hade kommit hem från körskolan så gick han och mötte mig och max på vägen hem från stigslund, vilket var hemskt skönt , det är ju så tråkigt att gå själv !

Nu sitter vi hemma och Idun(min kusin 3 år) har just kommit hit eftersom att vi ska åka till fjärranhöjderbadet imorgon med en utav mina mostrar.
-det ska verkligen bli skitkul ! älskar att ha någonting att göra på dagarna , speciellt att vara med min underbara kusin Idun.
Loveli you ♥

Max är fortfarande kvar
och sitter just nu och gapskrattar åt T som håller på att sjunga för honom haha . Han är så himla söt med barn , längtar verkligen tills vi får egna !

puss så länge

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jaa, jag tycker också att ni båda verkar älska barn! ;) Så nu tycker jag att det är eran tur snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0