3 oväntade saker.

Kom just in från en promenad med Svea . Vi tog en kortis eftersom at T somnade ett flertal gånger i soffan medans vi såg på massa bra teveprogram.
Sedan sist jag skrev så har det inträffat tre oväntade saker - tre positiva(!!) saker , hör och häpna..

• Venna frågade på ett sms vad våran portkod kom , sen bara kom hon hit , från ingenstans . Jag blev jätteglad och det var så himla skönt att få träffa henne och Maxen igen efter ett bra tag sedan sist .

• När Venna hade vart här en stund så kom T´s kompis Ken , också från ingenstans . Sedan åkte T och Ken och köpte mat på en pizzeria till T , mig & Venna . T åt en pizza och jag och venna tog en varsin kebab med bröd -dock inte så mycket kebab i den , mest lök och sallad ..

• T´s mamma hade vart och hämtat ut mitt hår på posten , som hade hamnat där pga storleken , paketet var helt enkelt för stort för att få plats i brevlådan - weei vad glad jag blev!

imorgon ska jag och T gå upp i tid för att ta oss ut till Valbo och hämta ett papper & självklart mitt hår . Därinnan ska vi också hinna med att svänga förbi mitt jobb för att kika upp hur mitt kommande Schema ser ut , kan behövas mycket jobb nu när T inte längre jobbar .
Håller alla tummar och tår för att jag har fått lite tider åtminstone !

Ååååh , vad jag längtar tills jag har mitt nya fina hår i , framför allt att sedan färga det .. EXTAAAS !

Nu måste jag faktiskt sova så jag orkar gå upp typ klockan 9 imorgonbitti .

Puss

Kommentarer
Postat av: - Desiree, shoppingbegär& inredningstankar ♥

Jasså ? :D där ser man, riktigt bra grejer ! Vad använder du för fondation nudå? :)



Gud jag såg nu att mina tidigare kommentarer blivit anonyma :P det var jag som frågade om jag fick se tatueringarna och om du kunde fixa lite kategorier, gillar din blogg & det blir så mycket lättare att hitta med kategorier - så tack att du fixade lite iallafall (A)



Usch vad tråkigt med varslen för T dessutom :/ Usch lider mer han/er. Det är absolut inte kul ! Hoppas allt löser sig med Thailand osv iallafall :)

2009-10-15 @ 22:43:45
URL: http://desireej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0