andra omgången.

Vi åkte till sandviken trots att jag igentligen inte orkade pga "piggheten" .
Vi tog bussen dit och sedan bytte vi buss i sandviken , medans vi väntade på bussen som skulle ta oss från sandviken till själva sjukhuset så gick vi in på sibylla och åt lite mat . Jag tog en french hotdog och T tog en tunnbrödsrulle - fan så mycket dyrare det var där än på mitt jobb ! Uch ...

Bussen kom tillslut och vi kom fram till sjukhuset - umgicks en stund där innan vi sedan åkte hem .
Eftersom att T´s mamma var där så åkte vi bil med henne hem .

Tänker inte skriva nå mer ingående om sjukhusbesök osv , allt pga att jag fått negativa "syndpunkter" och så från olika håll och kanter .

Väl hemma så fortsatte vi måla på vårat barbord som nu är inne på andra omgången & det ser inte ut att behövas några fler lager med färg . Vi hoppas kunna sätta upp det imorgon eller på måndag beroende på om vi hinner skaffa "material" tills dess .
-Det kommer iallafall bli riktigt snyggt , tro mig !



Vi har även ätit lite "kvällsmat/fika" bestående av baguetter och fetaost & oliver med tandpetare.. Mums!

Nu hade jag tänkt att kika runt på lite billiga ställen på vinklar , som vi kan använda när vi sätter upp bordet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0