ändrade planer.

T, hans systrar+kompis ska till valbo endå , själv funderar jag på att vara med min familj , en familj jag sällan är med . Dock svarar inte pappa min så jag får vell se hur ensam jag blir där ute ..
Jag struntar faktiskt i om hela släkten är där eller om jag är ensam , det är alltid lika underbart att bara vara där ute och andas frisk luft och bara vara .

Svea följer givetvis med mig isåfall , annars lär det bli väldigt långtråkigt .



Fan vad arg jag är på allt och alla idag , fattar inte mig på folk .

Nej , nu ska jag ta av mig handduken och dra på mig mjukiskläder och borsta håret som just nu sitter uppsatt i en fläta som jag sedan har spänt fast uppe på huvet med ett hårspänne undertiden jag duschade.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0