"då är jag hellre lortig.."

Godmorgon !
Kanske lite väl sent för att kallas för "morgon" , men det är ju trots allt söndag och det betyder ju som ni kanske alla vet "Veckans vilodag" .

Dagens planer ser ut som så att först och främst måste jag klä på mig kläder efter väder , därefter måste jag verkligen gå till Willys eftersom vi inte har någe balsam kvar . Jag totalvägrar att duscha om det inte finns balsam eftersom att shampoo förstör håret om man inte använder balsam efteråt . Då är jag hellre lortig !

Nu har jag iallafall precis ställt fram frukosten här i vardagsrummet så nu måste jag faktiskt försöka äta lite innan jag börjar med någonting annat .

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0