efterlyst.

Vi har just kollat klart på efterlyst , det är så himla spännande !
Kom och tänka på att jag skulle lägga upp bilden på projektet , men tyvärr har jag inte hunnit ställt ordning skorna och heller inte damsugit upp allt damm, så jag får nog vara lite elak och säga att jag lägger ut bilder imorgon istället så det verkligen är en "efter-bild" .

Nu ska jag krypa ner under täcket i sovrummet med T och kolla på "prisonbreak FILMEN "  - hoppas den är lika bra som serien ..

Imorgon ska jag vara barnvakt igen & då har vi bestämt att vi ska åka till fjärran höjder och bada , T , jag och Maxen. Så venna skulle ta med "badblöjor" imorgon så att maxen kan bada helatiden utan att vi behöver tänka på att han kanske kissar på sig , hihi .

Kanske tar med kameran också så jag kan knäppa lite mysiga bilder och visa venna sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0