"en udda stjärna"

Godnatt ! nu ska jag krypa ner i sängen med min underbara T och sova så länge som jag bara orkar innan vi sedan går ner på staden och solar i en halvtimme eller två .
Har suttit och kikat på idol hela kvällern och det kändes ju både bra och dåligt att Erika åkte ut . På ett sätt var det ju tråkigt eftersom att hon är bra i dom flesta genrerna medans eddie kanske är lite sämre .
Erika är ju så "vanlig" , det känns som att ifall hon vinner så kommer hon vara bra i nån månad , sen kommer man hata att lyssna på henne .

Men men , ute är hon och nu är det bara att hålla tummarna för att Rabih & Eddie åker ut härnäst , för dom är ju verkligen SÄMST utav dom som är kvar . Därimot är MARIETTE en riktig favorit
-sverige behöver en lite udda stjärna som är lite mer "egen" än dom andra idolvinnarna.

så , heja mariette ! heja sverige !


Nu ska jag som sagt sova .
god natt på er

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0