FAN VILKEN SMÄRTA.

FAN (rent ut sagt) , vilka jävulska magsmärtor jag har nu alltså .. Det måste ha vart nå fel på den där rackarns kebaben alltså . Mår så fruktansvärt illa så det känns som att ja ska spy vilken sekund som helst ...
Kan ju lova att det är första och sista gången jag äter kebab på det där jävla stället , fyfasiken , ingen mat i hela världen är värd denna smärta .

Kan kanske bero på att jag fuskat mycket med allergikosten nu på sista tiden också , jag bryr mig varken om att äta glutenfritt eller laktosfritt - men idag måste de ha vart kebaben för det är helt klart två helt olika smärtor .

T har redan somnat , han somnade efter bara nån minut . Själv har jag gått ut och satt mig i vardagsrummet för att invänta att smärtorna ska gå över , om dom går över vill säga .

AJ AJ AJ , ska nog värma en vetekudde och se om det hjälper .

Puss

Kommentarer
Postat av: tanja

vart åt du den nån stanns ? 3 killar i min klass som åt kebab ute och alla blev magsjuka under en längre tid.. tänkte om de var samma ställe?

2009-10-16 @ 14:51:05
URL: http://tanjawictoriaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0