Färg "613" .

Jag har faktiskt vart  vaken sedan jättetidigt imorse , men sedan dess har jag legat och dratt mig i sängen med Svea tills 10 .
Nu sitter jag i soffan och kollar på "topmodel" , det går nästan jämt på mornarna så jag brukar slå på teven och alltid häpnas av att det faktiskt är just "topmodel" .

Idag ska håret , enligt hemsidan , ha kommit hem till valbo i brevlådan (annars räknas det som försenat). Så jag hoppas verkligen att det ligger där i brevlådan idag , annars ska jag klaga , haha .

Men en sak jag också har kommit underfun med , det är att man inte ska tvätta håret på (rekomenderade) 48 timmar. Då är det nog inte så bra om jag sätter i håret och färgar det på samma dag för då kommer jag ju behöva att tvätta håret i vilket fall - vilket troligtvis kommer att leda till att håret trillar ut ..
Damn , då är det bara att hoppas på att färgen är i någolunda färg som min nuvarande hårfärg , annars lär det se förjävligt ut när jag satt i det .
Suck , vilket sjå ...

Jag valde färg "613" eftersom den såg mest ut som min nuvarande .
dock börjar jag bli lite osäker nu .

Äh ,
jag får helt enkelt sätta i det och sedan vänta två dagar innan jag färgar det . That´s it !


puss

Kommentarer
Postat av: lina

visst var dom ? :P, ja jag bor på kristinaplan, vid pizzerian barcelona om du vet vart den är ?.

2009-10-15 @ 13:00:07
URL: http://carowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0